Drevená kefa na poháre - Casa Organica
Kód: 1402Súvisiaci tovar
Podrobný popis
Dôkladne vyčistiť najmä dlhé a úzke poháre býva oriešok. Kefa z hebkých konských vlasov s dlhou rukoväťou si s takou úlohou hravo poradí.
Aby vám kefa dlho vydržala, uchovávajte ju na suchom mieste.
Dĺžka kefy: 34 cm, priemer: 6 cm.
Certifikát FSC zaručuje, že drevo pochádza z lesa, ktorý je obhospodarovaný ekologicky a šetrne, sociálne prospešne a ekonomicky životaschopne. Odhaduje sa, že zhruba polovica tropického dreva dovážaného do krajín EÚ pochádza z nelegálne vyťažených pralesov, ktoré sú nenávratne devastované.
Zloženie: drevo s certifikátom FSC, konské štetiny
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
V poslednej dobe nás nadchla firma Tierra Verde. Je to náš miláčik. Ctí to, čo deklaruje - šetrí našu planétu a tým aj nás všetkých. Je to Československá Patagónia.
#ShowMore#
Baví nás na nich, že tovar necestuje za nami cez celý svet, ale je tu "za kopčekom".
Popísalo sa o nich veľa. Majú veľa zaujímavého a preto to prinášame pre Vás na ochutnávku. Ich značkou sú Casa Organica, Yellow and Blue a iné. Nech sa páči, nazrite na produkty v top kvalite nižšie. Na záver pár slov priamo od ľudí z Tierra Verde:
"Veríme, že svet v ktorom žijeme, si tvoríme sami svojimi každodennými skutkami a rozhodnutiami. Každé dnešné rozhodnutie, každý čin je voľbou toho, ako chceme, aby náš svet vyzeral zajtra. Sloboda voľby je zároveň aj prejavom zodpovednosti k sebe samým i k svetu okolo nás. Našou istotou je vedomie, že vždy existuje alternatíva. Naším cieľom je (znovu)objavovať, vyvíjať, vyrábať a ponúkať výrobky dennej potreby s čo najmenším negatívnym dopadom na zdravie, životné prostredie a zároveň s čo najlepším vplyvom na človeka, spoločnosť a Planétu."
Pre tých zvedavcov, ktorí potrebujú vedieť o Tierra Verde viac sme našli zaujímavé Youtube video z festivalu Evolution, kde zakladateľka značky Nataša Foltánová reční o bezplastovej súčasnosti ale aj budúcnosti. Video dokumentuje osobnú silu Nataši, ale aj jej zanietenosť a "ťah na bránu", vďaka týmto jej vlastnostiam mohla vzniknúť značka Tierra Verde.