Slamka nerezová rovná – bezobal 10 ks
Kód: 07640Súvisiaci tovar
Podrobný popis
Vďaka netoxickým slamkám si môžete doma vychutnávať obľúbené nápoje alebo si ich môžete vziať so sebou do baru, kaviarne, reštaurácie a uštetriť tak veľa zbytočných plastových slamiek na jedno použitie, ktoré zaťažujú planétu. Majitelia reštaurácii, máme tu KONIEC DOBY PLASTOVEJ! Príjemne prekvapíte a potešíte svojich hostí.
Slamky sú netoxické, bez BPA a bez chemikálií.
Materiál: Používame nerezovú oceľ potravinárskej kvality 304.
Údržba: Odporúčame čistiť KEFKOU NA KOVOVE SLAMKY v teplej vode ideálne s GÉLOM NA RIAD YELLOW&BLUE.
Rozmery: dĺžka 215 mm, priemer 6 mm.
Krajina pôvodu: Čína
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
V poslednej dobe nás nadchla firma Tierra Verde. Je to náš miláčik. Ctí to, čo deklaruje - šetrí našu planétu a tým aj nás všetkých. Je to Československá Patagónia.
#ShowMore#
Baví nás na nich, že tovar necestuje za nami cez celý svet, ale je tu "za kopčekom".
Popísalo sa o nich veľa. Majú veľa zaujímavého a preto to prinášame pre Vás na ochutnávku. Ich značkou sú Casa Organica, Yellow and Blue a iné. Nech sa páči, nazrite na produkty v top kvalite nižšie. Na záver pár slov priamo od ľudí z Tierra Verde:
"Veríme, že svet v ktorom žijeme, si tvoríme sami svojimi každodennými skutkami a rozhodnutiami. Každé dnešné rozhodnutie, každý čin je voľbou toho, ako chceme, aby náš svet vyzeral zajtra. Sloboda voľby je zároveň aj prejavom zodpovednosti k sebe samým i k svetu okolo nás. Našou istotou je vedomie, že vždy existuje alternatíva. Naším cieľom je (znovu)objavovať, vyvíjať, vyrábať a ponúkať výrobky dennej potreby s čo najmenším negatívnym dopadom na zdravie, životné prostredie a zároveň s čo najlepším vplyvom na človeka, spoločnosť a Planétu."
Pre tých zvedavcov, ktorí potrebujú vedieť o Tierra Verde viac sme našli zaujímavé Youtube video z festivalu Evolution, kde zakladateľka značky Nataša Foltánová reční o bezplastovej súčasnosti ale aj budúcnosti. Video dokumentuje osobnú silu Nataši, ale aj jej zanietenosť a "ťah na bránu", vďaka týmto jej vlastnostiam mohla vzniknúť značka Tierra Verde.